Megjött végre a Skullcandy cégtől a Method vezetéknélküli füles. Szeretem a vezetékeset is, évek óta használom, kíváncsi voltam rá, hogy mit tudhat a bluetooth-os. Ráadásul ehhez a "Gym Pack" verzióhoz fém kulacs és kis törölköző is jár.

skullcandy_method_wireless_bluetooth_gym_pack_3.jpg

A csomag kibontása előtt megsasoltam az extra cuccokat. A kulacs matt fekete, rajta a jól ismert koponyás logó, a kupakja csavarós masszív műanyag. Anyaga rozsdamentes acél (nem duplafalú, tehát nem termosz) de egyáltalán nem nehéz, űrtartalma pedig 8 deci, ami pont elég lehet egy edzéshez. A törölközővel ugyanez a helyzet: minőségi, nem nagy, edzés közben lehet vele törölgetni magunkat.

skullcandy_method_wireless_bluetooth_gym_pack_1.jpg

A fülestől sokat várok, mert a vezetékes változata nagyon király, már 2 éve nyúzom napi szinten a kocsiban telefonáláshoz és zenehallgatáshoz. Mivel az előző is kék, most is ilyet rendeltem. A dobozban a fülesen kívül egy pár tartalék füldugót és egy töltőkábel találtam.

skullcandy_method_bluetooth_fulhallgato_3.jpg

A gyártó ígérete szerint a cucc izzadtságálló, teszteltem és igaznak is tűnik. Az üzemidőt 9 óra körülire mondják, ez is megállja a helyét, sőt, a tesztvideóban a srác 11 órát emleget közepes hangerőn... A nyakpántja rugalmas, szinte egyenesre nyitható amikor a nyakamba akasztom. Ha épp nem használom, gyakran el is felejtem hogy rajtam van és mozgás közben sem ugrál a nyakamban. A füles kábelének hossza állítható, a nyakpántban található résből lehet kihúzni a kellő hosszra.

skullcandy_method_bluetooth_fulhallgato_1.jpg

A pánt első felén bal oldalon találhatóak a kezelőszervek. Itt lehet a hangerőt állítani, tölteni, párosítani, a hívást fogadni vagy megszakítani, illetve ebben az egységben van a mikrofon is. A gombok könnyen kitapinthatók és pontosan működnek.

A kocsiban használva nem kapcsolom be folyamatosan, de ha jön egy hvás, akkor a bekapcsológomb nyomvatartása után 2-3 másodperccel bekapcsol és egyből kapcsolódik a telefonra, majd át is veszi a hívást. Gyors, praktikus és nem merül az akksi feleslegesen. A telefon a párosítás pillanatában kiírja, hogy hány százalékos töltöttségnél áll a füles, így mindig tudhatjuk, hogy hogy állunk. A ki- és bekapcsolásnál és a csatlakoztatásnál egy női hang mondja, hogy "power on" vagy "power off" illetve "connected" így nem kell nézegetnünk a státuszjelző ledet, hog tudjuk épp mi a helyzet, elég nyomkodni a bekapcsológombot.

Nagyon hamar rászoktam erre a fülesre, videonézésre, zenehallgatásra és telefonálásra is kitűnően bevált. Íme egy gyári és egy tesztvideó a holmiról, én szívből ajánlom, mert ez is egy remek ár/érték arányú füles. Ha tetszik, innen beszerezheted magadnak több színben, nagyjából 20.000 forintért!

Megosztani ér, ha tetszett, nyomd meg a gombot!

Down-arrow.png

A bejegyzés trackback címe:

https://extremesportok.blog.hu/api/trackback/id/tr7514693046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
***
süti beállítások módosítása