Kaptam tegnap egy mailt, és leesett az állam!

"Tisztelt szerkesztoseg,

Egy kulfoldon elo magyar lany vagyok.
Eloszor is grat az oldalhoz, sok erdekes anyag van fenn. Ezt szeretnem gyarapitani egy videoval.
8 eve jarom a vilagot 8 -neha 4- kereken, (12 eve freestyle gorkorizok) egy piros boronddel. Az eddigi turneim kozul amire legbuszkebb vagyok egy rak ellenes alapitvanynak gyujtottem, 32 europai orszagba mentem el gorkorizni 31 nap alatt.
Most kijott videom celja a fiatalok inspiracioja, es a jokedvre derites.
Az evek soran rengeteg sztorival gazdagodtam amiket a borondombe gyujtogettem. Aki kivancsi ezekre es a borondom jovobeli kalandjaira nyomon kovetheti az oldalamon.

Az emlitett video itt talalhato:

(Ezt a kisfilmet egyébként Mel saját maga készítette, mert kihívásnak tartotta a feladatot. Szerintem igazán mókás és hangulatos videó lett.)

Remelem erdemesnek tartjak egy poszt erejeig (akar Facebook-on)

Udv,

Mel Szalkai"

 

 
Melinda egyébként 26 éves, Jászberényben született de hét éve Manchesterben él, meg többnyire az úton, a bőröndjéből. Kérdeztem a jótékonysági akcióiról:

"Ket nagyobb Projektet emlitenek meg, az elsot egy elhunyt baratomnak ajanlottam. A 2010-es turnem soran 32 orszagot goriztem be 31 nap alatt egy rakellenes alapitvanynak gyujtve ezzel, eleg nagy sikert elerve.
A masik projekt soran (a Japán földrengés után - a szerk.) a Japan zaszlo szinet festettem a borondomre, azzal az uzenettel hogy 'mindenunk elveszett' es igy jartam az utat mezitlab, sokkolva ezzel az embereket. Celom az volt, hogy felhivjam a figyelmuket arra, hogy milyen szornyu ez a katasztrofa.
Rengeteg sztori van fenn a blogomon, amit a borondommel kozosen eltunk meg. Szeretunk adakozni, jotekonysagi turnekat csinalni, es
barhova elmegyunk gorizni!"
 
Ez már csak azért is érdekes dolog, mert amikor Mel megkeresett, én épp egy görkoris csajokról szóló poszton dolgoztam (amire így holnapig várnotok kell). Komoly dolgok ezek, nincsenek véletlenek!
Remélem Melindával forgatunk még együtt valamikor...
 

Mel (angol nyelvű) oldala: Solo-sohigh

Megosztani, "lájkolni" ér!

Csatlakozz hozzánk Facebook-on is!

A bejegyzés trackback címe:

https://extremesportok.blog.hu/api/trackback/id/tr154553611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2012.05.30. 18:25:35

Atom a csaj! Az alábbit poénnak szánom:
"Na, tessék íg yis lehet extrémsporttal magyarkodni, mint ez a szexi, fiatal csaj, aki a rák ellen gyűjt, és nem veri a nyálát nyolcezreseken, miközben a lábait a hegyeken hagyja és hullanak körülötte a társai, mint a legyek.
***
süti beállítások módosítása