Escape Francia módra

2012.06.19. 08:31

Kaptam egy jó kis linket, egy Francia gyorsétterem mountainboarddal reklámozza az egyik szendvicsét. Emberünk egy gerendán "deszkázik" egy erdőben és trükköket ad be, köztük egy olyat, amit azt hittem eddig csak mi forgattunk le: slide-olás mountainboarddal egy kidőlt fa törzsén. (Akció kb 30mp-től)

 Elég komolyat néztem, aztán leesett a tantusz! Riderünk kiválasztásakor ismerkedtem meg Timothée-vel, aki egy Magyarországon tanuló Francia mountainboard-os (és nem utolsó sorban filmes) srác. Összehaverkodtunk, de rider-nek mégis inkább Csernus Lacit választottuk. Gondoltuk ha már magyar a film, legyen a rider is hazai, lássák az emberek hogy nálunk is vannak tehetségek ebben a ritka sportágban. Timmel azért együtt dolgoztunk (ő forgatott nekünk a 2011-es Fridge fesztiválon), és ahogy megjelent a teaser (2011 szeptember 20-án), azonnal megosztotta a Francia mountainboard-os közösséggel is. Majd néhány hónap múlva (2011.december 29-én) megszületett ez a reklám egy francia riderrel:

Szerencsére a teljes filmet még nem láthatták akkor (mert október 10-én hoztuk csak ki), mert akkor lehet, hogy szaltó is lenne a reklámban... :)

Megosztani, "lájkolni" ér!

Csatlakozz hozzánk Facebook-on is!

A bejegyzés trackback címe:

https://extremesportok.blog.hu/api/trackback/id/tr134591905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
***
süti beállítások módosítása